اس ام اس خنده دار رایتل
اس ام اس خنده دار رایتل
چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, ساعت 22:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

پروانه اغلب فراموش می کند که روزی کرم بوده است !

سری جدید متن شارژ رایتل

دوستت ندارم به اندازه اقيانوس، چون يه روز تموم مي شه. دوستت ندارم به اندازه خورشيد، چون غروب مي كنه. دوستت دارم به اندازه روت كه هبچوقت كم نمي شه! خرید شارژ رایتل وقتي تو پيروز ميشي من با غرور به همه ميگم : هي اون دوست منه ! وقتي ميبازي كنارت ميشينم و ميگم : هي من دوست توام . . .

اس ام اس خنده دار رایتل

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پيامي نمي دهد چرا ترکش نمي کني؟ به ماه نگاهي کردم و گفتم آيا آسمان تو را ترک مي کند زماني که نمي درخشي؟ کارت شارژ رایتل سلام عزيزم؛شنيدم پنج شنبه آينده جشن نامزديته تبريک ميگم ؛ واقعا خوشحال شدم . . . ستاد مبارزه با افسردگي دختران و پسران دم بختر

خرید کارت شارژ رایتل

متاسفانه نداري! البته تقصير هم نداري! من چيكار كنم نداري ديگه! دست خودتم نيست كه نداري! خب نداري ديگه بابا . . . لنگه نداري! خرید کارت شارژ رایتل از لحظات زندگي لذت ببريم واز ساعت ها استفاده کنيم بدون آن که در انتظار لحظات و ساعات بهتر و نيکو تر باشيم.

متن جدید درباره کارت شارژ

تنها چيزي كه مي تواند در اوج لذت از زندگي ، خواب را از چشمان آدميان بربايد فقط يك چيز است . . . . . . . جيش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد